Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermarked lancerer online-funktion i den fysiske butik

Foto: Colourbox



Wednesday den 11 December 2013 kl. 10:07 - Kilde: Adweek.com

Et russisk supermarked giver nu kunderne anbefalinger på baggrund af tidligere køb. En funktion man ellers som regel kun ser på webshops.

På webshops får kunderne tit anbefalinger på baggrund af deres seneste køb. Den tjeneste forsøger det eksklusive russiske supermarked Land nu også at tilbyde sine kunder med et pilotprojekt, skriver Adweek.com.

Ved interaktive kiosker bestående af touchskærme kan kunderne hente indkøbslister, der er baseret på deres seneste køb samt tidspunktet og ugedagen, de handler på. Det betyder eksempelvis, at systemet foreslår kunden at købe mælk om morgenen eller øl og vin, hvis man handler lige op til weekenden. 

Systemet er samtidig knyttet op på kundernes loyalitetskort, hvor tidligere køb og dermed præferencer er registreret. De interaktive kiosker kan også hjælpe med opskrifter og rutevejledninger til, hvor de anbefalede varer er placeret i butikken.

LÆS OGSÅ: Supermarked lancerer click & collect i metroen

Læs hele artiklen på Adweek.com


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD