Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermarked lancerer click & collect i metroen

Foto: asda.com



Monday den 25 November 2013 kl. 11:33 - Kilde: The Telegraph

En engelsk supermarkedskæde giver nu kunderne mulighed for at bestille varer på nettet og hente dem på udvalgte metrostationer.

Nu kan engelske forbrugere hente deres dagligvarer i metroen.

Det sker, fordi den engelske supermarkedskæde Asda har lavet en aftale med selskabet Transport for London, skriver The Telegraph.

Aftalen betyder, at Asda installerer afhentningsposter til varer bestilt på nettet på seks undergrundsstationer i London. Det er en udvidelse af supermarkedskædens såkaldte click & collect-løsning, hvor varer bestilt på nettet kan afhentes på dertil indrettede poster.

Flere afhentningssteder på vej

Bestiller kunderne deres varer på nettet inden klokken 12, kan de hente deres varer på stationerne efter klokken 16. Aftalen er en del af Asdas plan om at åbne 1.000 click & collect afhentningsposter over de næste fem år.

Asda er ikke den eneste engelske supermarkedskæde, der forsøger sig med forskellige click & collect afhentningsposter uden for butikkerne. Også Tesco har for nyligt lanceret en model, hvor bestilte varer kan afhentes i det lokale nærmiljø på blandt andet skoler og biblioteker. 

LÆS OGSÅ: Tesco udvider click & collect-løsning

Læs hele artiklen på The Telegraph


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD