Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Virksomheder strømmer på sociale medier

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 25 March 2014 kl. 06:00 - Kilde: Lederne Mandag

Flere virksomheder har fået øjnene op for mulighederne på de sociale medier, viser en ny undersøgelse.

De danske virksomheder er i større og større grad at finde på de sociale medier.

Andelen af virksomheder, som har en profil på et eller flere sociale medier, er vokset fra 42 procent i 2012 til 62 procent i 2014. Det viser en en ny og endnu ikke offentliggjort undersøgelse fra Lederne, skriver Lederne Mandag.

Det er især de store virksomheder, der er til stede på Facebook, Twitter, Instagram eller LinkedIn. Blandt virksomheder med mere end 500 ansatte er det 71 procent, som er til stede på de sociale medier. Martin Launey, der er social media manager hos Lederne, kalder det en logisk udvikling, der afspejler danskernes stigende private brug af sociale medier.

Undersøgelsen, der er baseret på svar fra 1.594 ledere, viser også, at 45 procent af virksomhederne, har formuleret en strategi for brugen af sociale medier, og det er positivt, mener Martin Launey.

- Det viser, at sociale medier virkelig er kommet på dagsordenen i mange virksomheder og nu også har fået ledelsens opmærksomhed, siger han til Lederne Mandag.

LÆS OGSÅ: Chefen kontrollerer ansattes brug af sociale medier

Læs hele artiklen på Lederne Mandag


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD