Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Udgiver tilbudsavisen som podcast

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 17 December 2019 kl. 09:30 - Kilde: Børsen

En supermarkedskæde gør tilbudsavisen til en ugentlig podcast. Men chefen kender slet ikke målgruppen endnu.

Siden i fredags har det været muligt at stikke tilbudsavisen fra Bilka i ørene.

Den landsdækkende supermarkedskæde er nemlig begyndt at udgive en ugentlig podcast, skriver Børsen. I første afsnit bladrer værten, Nicolai Klingenberg, gennem den aktuelle tilbudsavis med kokken Umut Sakarya.

- Det er et interessant tiltag i forhold til at give kunderne mere indhold, siger Dorte Wimmer til Børsen. Hun er retail- og forbrugerekspert hos Retail Institute Scandinavia.

- Jeg tænker, at når man sætter to spændende typer sammen i et studie, så kan det godt give en god og inspirerende dialog om tilbud, som er andet end bare et billede af hakket oksekød og en prisbasker, fortsætter hun.

Muligheden for at udgive podcast på nettet har givet radiomediet lidt af en renæssance - især i den unge del af befolkningen.

Men den nye podcast har ikke en fast målgruppe endnu, forklarer Bilkas brandingchef, Anne Bremer Refslund. Hun er spændt på at se, hvem der kommer til at lytte med.

Titlen på den ugentlig podcast er "Vidunderlige Hverdage." I første omgang er der planlagt seks programmer.

LÆS OGSÅ: Bilka skuffer kunder med fejl i tilbudsavisen

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD