Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Trods snak om svindel og kopivarer: Danskerne roser netbutikker

Foto: detailfolk.dk



Friday den 24 February 2017 kl. 11:27 - Kilde: FDIH

Så mange danske forbrugere er villige til at anbefale netbutikker til venner og familie.

Mange danske forbrugere har det rigtig godt med at handle på nettet. Faktisk er 49 procent så tilfredse, at de vil anbefale den netbutik, de seneste handlede i, til venner og familie. Det skriver organisationen FDIH, som har foretaget en større e-handelsanalyse.

- Det skorter desværre ikke på negative historier i medierne, der nærmest kan få én til at tro, at nettet flyder over med kopivarer og svindlere, der flår forbrugerne på daglig basis. Men når man dykker ned i tallene, viser de faktisk, at forbrugerne er meget glade for at handle på nettet. Derfor er det her en vigtig og positiv nyhed, siger Niels Ralund, adm. direktør i FDIH.

Særligt netbutikker inden for kategorien 'Dagligvarer, mad og drikke' får mange anbefalinger med på vejen fra forbrugerne. Faktisk topper Nemlig.com listen med en NPS-score på 60. Til sammenligning ligger Coop.dk på 35 og Bilka.dk på 32.

Tidligere på ugen skrev Detailfolk om en undersøgelse, der viste, at rigtig mange forbrugere bekymrer sig over sikkerheden, når de handler ind bag computerskærmen.

 

 

Læs hele artiklen på FDIH


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD