Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Topchef i Elgiganten afviser historie om ufine tricks

Foto: Elgiganten



Wednesday den 18 November 2020 kl. 11:50 - Kilde: DR

En række kunder er utilfredse med Elgiganten, fremgår det af DR-programmet Kontant i aften. Topchefen har en forklaring.

Varehuse i Elgiganten har gentagne gange ikke kunnet levere de varer, som kunderne ellers havde købt på forhånd gennem løsningen klik & hent.

Det skriver DR, som onsdag aften tager sagen op i programmet Kontant.

En tidligere medarbejder fortæller, at klik & hent skal lokke folk til varehusene med gode tilbud, så personalet kan lokke med mersalg. Fejler den strategi, “så kan det være, at varen ikke er på lager.” Ifølge den anonyme eks-medarbejder er man “ligeglad med kundens behov.”

De beskyldninger afviser topchefen for Elgiganten, Peder Stedal.

- Vi instruerer ikke i at bruge kneb. Vi uddanner vores medarbejdere og bruger millioner af kroner på det, og det vigtigste for os er, at vores kunder har en god oplevelse, og det kan vi se, at de har, siger han til DR.

Har sagt undskyld

På det seneste har Elgiganten rent faktisk erkendt, at der har været en bølge af utilfredse kunder. Det skyldes en stor udskiftning af it-systemerne.

Sagerne fik Elgiganten til at komme med en direkte undskyld til de ramte kunder i en pressemeddelelse udsendt i september.

Det nye it-system skal med tiden forbedre servicen, men:

- Desværre har implementeringen af systemet midt i en coronakrise, hvor vi har haft ekstra travlt, medført det modsatte i for lang tid, skrev Elgiganten.

- Vi har fået henvendelser fra kunder, der ikke fik den service, de havde forventet - og som vi både havde lovet og hele tiden kræver af os selv. Det vil vi gerne sige undskyld for, fortsatte kæden.

LÆS OGSÅ: Topchefen i Elgiganten forventer vækst trods hård konkurrence

Læs hele artiklen på DR


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD