Power får adgang til avanceret tv-teknologi
Som den første detailvirksomhed kan Power stille en særlig kalibreringsteknologi til til rådighed for sine kunder.
Engang var et fjernsyn på 32 tommer og en lejet movieboks noget at tale om. Men tiderne skifter.
Danskerne er blevet meget glade for at investere i dyre skærme, og det har nu fået elektronikkæden Power til at skrue op for satsningen på området.
Gennem en udvidelse af samarbejdet med det amerikanske firma Portrait Displays kan Power - som den første kæde i verden - tage en særlig teknologi i brug, der kan gøre kalibreringen af tv endnu bedre.
- Danskernes tv-vaner har ændret sig markant de senere år. Hvor de tidligere tog i biografen for at få den ultimative filmoplevelse, streamer de nu populære film og serier hjemme fra sofaen, siger Sebastian Lillelund i en pressemeddelelse. Han er salgschef for Lyd & Billede hos Power.
- Det oplever vi effekten af – ikke mindst her under corona. Vi sælger stadig større og bedre skærme, og danskernes krav til billedkvaliteten stiger støt - og det har skabt øget behov og efterspørgsel på professionel tv-kalibrering, fortsætter han.
Alle landets 17 Power-butikkerne får stillet teknologien til rådighed. Selve kalibreringen foregår med en såkaldt Portrait Displays® C6 HDR2000-farvemåler. Prisen er fra 1.299 kroner.
LÆS OGSÅ: Power droppet af kriseramt ikon: Topchefen fatter det ikke
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter