Top 10: Denne butikskæde giver landets bedste kundeoplevelser
På en opgørelse over de 10 virksomheder, som er de bedste til gode kundeoplevelser, finder vi flere fra detailhandlen.
Analyseinstituttet Wilke har set nærmere på, hvor gode virksomhederne i Danmark er til at skabe gode kundeoplevelser.
Resultaterne fra den store undersøgelse, som inkluderer 115 virksomheder fra 11 forskellige brancher, er nu blevet regnet om til en top 10-liste.
På førstepladsen finder vi den landsdækkende optikerkæde Louis Nielsen, og det glæder den adm. direktør, Mads Nygaard.
- I butikkerne kan vi give kunden en god og nærværende oplevelse, man ikke oplever på samme måde ved onlinehandel. Det er den helt personlige service og relation, der gør, at kunden kommer igen, siger han i en pressemeddelelse.
- Vi arbejder aktivt med feedback og evaluering, så vi kan følge op på de knap så gode oplevelser. Derfor får alle vores kunder mulighed for at evaluere deres besøg i vores butikker, så vi hurtigt kan rette op, hvis noget er gået skævt, siger Mads Nygaard.
Louis Nielsen er ikke den eneste repræsentant fra detailhandlen på Wilkes top 10 over bedste kundeoplevelser. Længeren nede på listen finder vi også Nemlig.com, Coop.dk, Synoptik og Rema 1000.
TOP 10: DISSE VIRKSOMHEDER ER BEDST TIL KUNDEOPLEVELSER
- Louis Nielsen
- SOS International
- Arbejdernes Landsbank
- Tryg
- Alm. Brand
- CBB Mobil
- Nemlig.com
- Coop.dk
- Synoptik
- Rema 1000
Kilde: Louis Nielsen / Wilke
LÆS OGSÅ: Konsulenthus udpeger de fem største huller i kundeoplevelsen
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter