Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Kundeoplevelser: Se top 10 over landets bedste brands

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 12 June 2018 kl. 10:35 af: Kristian Holgersen

En ny opgørelse rangerer de bedste brands i landet, når det kommer til kundeoplevelsen. Der er flere detailkæder i top 10.

Rema 1000 har førertrøjen på, når det kommer til kundeoplevelser i detailhandlen. Det viser en ny opgørelse fra revisions- og rådgivningsvirksomheden KPMG.

Men dagligvarekæden med norske rødder løber ikke med sejren i den samlede stilling, hvor det er blevet til en tredjeplads. Foran ligger forsikringsselskabet TopDanmark, mens betalingstjenesten MobilePay tager andenpladsen.

I opgørelsen har KPMG har spurgt 2.500 danske forbrugere om deres oplevelser med 50 store brands. Blandt parametrene har blandt andet været evnen til at levere en personlig betjening og ikke spilde kundernes tid.

Disse 10 brands giver den bedste kundeoplevelse:

1. Topdanmark
2. MobilePay
3. REMA 1000
4. LEGO
5. Billund Airport
6. ATP
7. Irma
8. Tryg
9. Fitness World
10. Matas

Detailvirksomheder i top 30:

11. Ikea
18. Coop.dk
19. Lidl
25. Espresso House
26. Kvickly
28. Jysk

Listen er en del af rapporten Shaping The Future of Customer Experience, som du kan læse i sin helhed her.

LÆS OGSÅ: Top 10: Disse brands vil danskerne helst arbejde for



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD