Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Tilbudsmails vinder frem hos danskerne

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 29 September 2016 kl. 10:18

En ny analyse fra Deloitte viser, at tilbudsmails er blevet en accepteret del af mange danskeres mailbox.

Det er både dyrt og dårligt for miljøet at sende ugentlige tilbudsaviser ud til danskerne. Men det er måske også en praksis, der snart kan droppes helt, for danskerne er ikke uvant med at modtage tilbudsmails i deres indbakke. Det viser en ny undersøgelse fra Deloitte ifølge mediet Bureaubiz.

Deloitte er kommet frem til, at den gennemsnitlige forbruger er gået med til at modtage tilbud og nyhedsbreve om produkter fra 10 forskellige virksomheder.

- Tilbuds- og nyhedsmails har i flere år været i hastig vækst som den foretrukne markedsføringskanal. For forbrugerne er det en let måde at holde sig ajour med produkter, man holder af. For virksomhederne er det en hurtig og billig adgang til de mest købevillige kunder, siger forbrugerekspert i Deloitte Peter Mølkjær til Bureaubiz.

Analysen viser dog også, at de unge ikke er så villige til at modtage tilbudsmails. De unge under 30 år har i gennemsnit sagt ja til 9 tilbuds- og nyhedsmails, mens gennemsnittet for de 40-49-årige er på 12 mails.

LÆS OGSÅ: COOP: Tilbudsaviserne er på vej ud



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD