Telenor indfører nye servicekoncepter i butikkerne
Med to nye servicekoncepter vil Telenor sikre, at kunderne får en god oplevelse i telekædens butikker.
Der skal ekstra fokus på service i Telenors butikker.
Derfor lancerer telekæden nu to nye servicekoncepter kaldet 'Service i retail' og 'En god start'. Førstnævnte skal sikre, at man i stedet for at have et stort fokus på salg i stedet fokuserer mere på service.
- Vi allokerer ekstra ressourcer til vores retail-butikker for at sikre, at vores kunder får en god serviceoplevelse. De nye medarbejdere er blevet særligt trænede i at håndtere servicerelaterede sager, så både privat- og erhvervskunder kan komme ind i vores butikker og få hjælp med service, f.eks. omkring deres regninger, siger adm. direktør i Telenor Danmark, Marek Slacik, i en udtalelse.
Telenor er lige begyndt at rulle konceptet ud i nogle af kædens butikker og forventer at have det implementeret i 63 butikker i midten af juli.
Kunderne skal hjælpes i gang
Det samme gør sig gældende for 'En god start'.
- 'En god start' handler dybest set om, at vi hjælper kunderne med at få deres nye produkt op at køre, før de forlader butikken. Det sparer kunderne for en masse tid og besvær, og det har været højt værdsat af både de privat- og erhvervskunder, der har prøvet det, siger Marek Slacik.
De nye servicetiltag er alle del af kædens såkaldte STORM 2.0-planen, der også betyder, at Telenor åbner for en døgnåben kundeservice, så kunderne kan få hjælp 24 timer i døgnet hele året rundt. STORM-planen tager udgangspunkt i en undersøgelse, der viser danskernes holdning til telebranchen. Den første del af planen blev lanceret i marts, mens tredje og sidste del bliver lanceret senere i år.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter