Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Telenor indfører nye servicekoncepter i butikkerne

Foto: detailfolk.dk



Friday den 2 May 2014 kl. 11:13 af: Freja Thorbech

Med to nye servicekoncepter vil Telenor sikre, at kunderne får en god oplevelse i telekædens butikker.

Der skal ekstra fokus på service i Telenors butikker.

Derfor lancerer telekæden nu to nye servicekoncepter kaldet 'Service i retail' og 'En god start'. Førstnævnte skal sikre, at man i stedet for at have et stort fokus på salg i stedet fokuserer mere på service.

- Vi allokerer ekstra ressourcer til vores retail-butikker for at sikre, at vores kunder får en god serviceoplevelse. De nye medarbejdere er blevet særligt trænede i at håndtere servicerelaterede sager, så både privat- og erhvervskunder kan komme ind i vores butikker og få hjælp med service, f.eks. omkring deres regninger, siger adm. direktør i Telenor Danmark, Marek Slacik, i en udtalelse.

Telenor er lige begyndt at rulle konceptet ud i nogle af kædens butikker og forventer at have det implementeret i 63 butikker i midten af juli.

Kunderne skal hjælpes i gang

Det samme gør sig gældende for 'En god start'.

- 'En god start' handler dybest set om, at vi hjælper kunderne med at få deres nye produkt op at køre, før de forlader butikken. Det sparer kunderne for en masse tid og besvær, og det har været højt værdsat af både de privat- og erhvervskunder, der har prøvet det, siger Marek Slacik.

De nye servicetiltag er alle del af kædens såkaldte STORM 2.0-planen, der også betyder, at Telenor åbner for en døgnåben kundeservice, så kunderne kan få hjælp 24 timer i døgnet hele året rundt. STORM-planen tager udgangspunkt i en undersøgelse, der viser danskernes holdning til telebranchen. Den første del af planen blev lanceret i marts, mens tredje og sidste del bliver lanceret senere i år.

LÆS OGSÅ: Telenor lukker butikker i Føtex



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD