Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermarkeder vil gøre indkøbsturen mere digital

Foto: detailfolk.dk



Monday den 9 February 2015 kl. 10:51 - Kilde: Søndagsavisen

Ny digital teknologi vil præge fremtidens indkøbstur, lyder det fra både Coop og Dansk Supermarked.

De danske forbrugere kan godt begynde at se frem til, at ny digital teknologi vil præge fremtidens indkøbstur i supermarkedet.

Det skriver Søndagsavisen. 

Avisen har talt med både Coop og Dansk Supermarked, og begge dagligvaregiganter forventer, at vi fremover vil se mere teknologi blive en del af indkøbsoplevelsen.

Kommunikationskonsulent i Dansk Supermarked Maia Lindstrøm Sejersen siger til avisen, at hun af konkurrencehensyn ikke vil afsløre konkrete planer, men hun nævner eksempelvis muligheden for selv at kunne scanne sine varer undervejs på turen rundt i supermarkedet med automatisk betaling ved udgangen.

Søndagsavisen lister en række af de nye teknologier, der kan blive en del af fremtidens indkøbsoplevelse i de danske supermarkeder. Det gælder blandt andet NFC-teknologi, der giver mulighed for kontaktløs betaling. Det er noget, som Lidl allerede har indført, mens Coop har lignende planer.

LÆS OGSÅ: Coop indfører kontaktløs betaling

Læs hele artiklen på Søndagsavisen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD