Coop udvider digitalt reklamesamarbejde
Med en ny 3-årig aftale om tilbudsaviser samler Coop for første gang produktionen af traditionelle og digitale tilbudsaviser.
Coop har indgået en aftale om tilbudsaviser med reklamebureauet Republica.
Aftalen er tre-årig og samler for første gang produktionen af traditionelle og digitale tilbudsaviser. Kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Irma og Fakta er omfattet af den nye avisaftale, der er skræddersyet til hver enkelt kæde, ligesom den tilgodeser Coops udvikling i retning af flere initiativer på tværs af koncernen.
Republica har tidligere udviklet SuperBrugsens digitale tilbudsavis, der siden lanceringen i 2013 har vundet succes blandt forbrugerne ved at kombinere øget brugervenlighed med nytænkende indkøbsfunktioner og mere inspiration til maden. Og det er dette koncept, der nu udvides til at omfatte andre kæder.
- Vi er glade for at have indgået en aftale med Republica, hvor vi opnår en helt ny synergi mellem online og offline produktion. Det styrker effektiviteten – og bliver både mere inspirerende og brugbart for vores kunder, siger koncerndirektør i Coop Michael Løve i en udtalelse.
Avisaftalen gælder perioden 2015-2017 og omfatter traditionel avisproduktion for Irma, Kvickly, SuperBrugsen, og Fakta, ligesom den derudover også omfatter digital avisproduktion for de tre sidstnævnte kæder.
LÆS OGSÅ: Ekspert: Flere 'nej takkere' kan tvinge detailhandlen til nytænkning
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter