Her vil ny chef udvikle 7-Eleven
7-eleven har ansat en ny indkøbs- og marketingchef, der tidligere har været i Magasin og Coop. Nu skal hun sørge for, at 7-Eleven når ud til endnu flere forbrugere.
Inden for de sidste 5-10 år er 7-Eleven gået fra at være en traditionel kiosk til at være en moderne madbutik. Den udvikling skal fortsætte, så kæden kan blive relevant for en endnu bredere målgruppe.
Sådan lyder målsætningen for den nytiltrådte indkøbs- og marketingchef Charlotte Vendel Schrøder.
- Frisk mad, bageri og kolde og varme drikke er et område, som 7-Eleven virkelig er kommet langt med, men i toppen af min ’to-do’-liste står, at vi skal dække endnu flere hverdagsbehov og være relevante for en meget bredere kundegruppe, end vi er i dag, siger hun i en pressemeddelelse.
- Vores udvalg skal tydeligt afspejle, at vi henvender os til nogle forbrugere, der hverken går på kompromis med kvalitet eller tid, fortsætter hun.
Ifølge Charlotte Vendel Schrøder skal 7-Eleven være de bedste til at forstå forbrugernes livsstil, behov og knaphed på tid. Butikkerne skal være et sted, hvor kunderne ikke blot får produkter, men løsninger, der rækker længere end mellemmåltidet og kaffen.
Uddannet designer
Charlotte Vendelbo Schrøder er oprindeligt uddannet designer i Italien og har en HD i afsætning og udenrigshandel. Hun har tidligere været indkøbschef i Magasin og Coop Norden og haft en sæde i OBH Nordicas koncernledelse.
I OBH Nordica havde hun først ansvar for produktudvikling, indkøb og logistik. Senere hen fik hun det overordnede ansvar for stabsfunktionerne. Senest kommer Charlotte Vendelbo Schrøde fra en stilling som Head of Implementation Drivers hos Nordea.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter