7-Eleven uddeler priser til innovative brands
Nogle gange formår brands at tænke nyt og samtidig realisere de nye tanker i en positiv retning. De bedste fik for nyligt en pris af 7-Eleven.
Fire brands løb i starten af september af med en pris til 7-Elevens årlige leverandørmøde. De havde det til fælles, at de det seneste år havde været dygtige til at tænke ud af boksen, nå bredt ud i medierne og samtidig bidrage til 7-Elevens brandfornyelse. Mærkerne er Cofoco, Royal Unibrew, Faxe Kondi og Tulip. Det skriver 7-Eleven i en pressemedelese.
I alt var 12 forskellige leverandører nomineret i fire kategorier: Årets Innovator, Årets Happening, Årets ’Only At’ Nyhed og Årets Kampagne.
- De nominerede har med deres produkter gjort sig særligt positivt bemærket, og det vil vi gerne belønne ved at fremhæve deres gode eksempel for de andre leverandører. På den måde kan vi vise nuværende og nye leverandører, hvad vi særligt efterspørger hos dem og samtidig slå fast, at gode initiativer ikke går ubemærket hen, siger indkøbs- og marketingchef hos 7-Eleven, Charlotte Vendelbo Schrøder, i pressemeddelelsen.
Glæde hos Cofoco
Cofoco, der var en af vinderne, havde gjort sig bemærket ved at annoncere 16 nyheder gennem de seneste ni måneder. Derfor blev Cofoco kåret som Årets innovator. Og det glæder stifter af Cofoco, Torben Klitbo.
- Det har været en helt fantastisk rejse at være med hos 7-Eleven de seneste fem år. I den tid er der sket kolossalt meget, og hvor det før mest handlede om produktets pris, mærker vi tydeligt, hvordan fokus er skiftet til produktets kvalitet. I dag er det nøgleord som sundt, friskt og nytænkende, der karakteriserer vores produktudvikling og samarbejde, siger Torben Klitbo.
Derudover scorede Royal Unibrew prisen for Årets Happening ved at bidrage til 7-Elevens salgsvogn til Copenhagen Pride og Distortion. Tulips ’Chili Klaus’ pølse blev Årets Kampagne efter et rekordsalg og gåpåmod fra baglandet.
LÆS OGSÅ: Ny pris gives til både discountkæder og supermarkeder
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter