Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Reklameskærme i lufthavnen skal aflure passagerer

Foto: detailfolk.dk



Monday den 2 February 2015 kl. 09:38 - Kilde: Berlingske Business

Nye digitale skærme i Københavns Lufthavn giver annoncørerne helt nye muligheder for at målrette deres indhold til specifikke rejsende.

Solcreme til familien på vej på charterferie eller et lækkert armbåndsur til forretningskvinden på vej til Bruxelles. 

Fremover vil 600 digitale skærme rundt om i Københavns Lufthavn målrette reklamerne til de 25 millioner rejsende, der årligt passerer igennem lufthavnen, skriver Berlingske Business.

Det sker blandt andet via små tilkoblede kameraer, der kan aflæse de forbipasserendes alder og køn. Samtidig er skærmene også koblet op på lufthavnens systemer, så reklamerne også kan tilpasses efter rejsemålet ved den nærmeste gate.

Det er Dansk Reklame Film står bag den nye teknologi, og lufthavnen i København bliver den første af sin slags, der vil benytte sig at teknologien.

Kommerciel direktør i Københavns Lufthavne Peter Krogsgaard siger til Berlingske Business, at skærmene er med til at gøre lufthavnen mere attraktiv for annoncørerne.

Aftalen mellem Dansk Reklame Film og Københavns Lufthavne strækker sig over fem år og er på et trecifret millionbeløb.

LÆS OGSÅ: Butikkernes mannequindukker holder øje med dig

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD