Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Køb H&M-kollektion direkte fra tv-reklame

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 7 January 2014 kl. 14:43 af: Freja Thorbech

Nu får de amerikanske forbrugere mulighed for at købe den nyeste David Beckham-kollektion fra H&M kun bevæbnet med en fjernbetjening.

Et par tryk på fjernbetjeningen og du kan købe tøjet, som du ser i en tv-reklame.

Den mulighed giver den svenske modegigant H&M nu de amerikanske forbrugere, når de til februar samler sig omkring tv'et for at se finalen i årets amerikanske fodboldturnering, den såkaldte Super Bowl.

Det er fodboldikonet David Beckhams femte H&M Bodywear kollektion, som den svenske modegigant har lavet en helt særlig Super Bowl reklame for. Med teknologi fra firmaet Delivery Agent kan kunder med særlige udgaver af Samsungs Smart TV købe tøjet i reklamen direkte fra tv'et.

Super Bowl er årets mest sete tv-begivenhed i USA med mere end 100 millioner seere, og mange virksomheder poster store summer i at lave de bedste reklamer til lejligheden. H&M lavede også en særlig Super Bowl reklame for sin David Beckham-kollektion i 2012.

- Vi er begejstrede for at være tilbage ved Super Bowl for at fremvise vores nye kampagne. Vi medbringer vores A-hold, verdens mest stilede ikon og det bedste undertøj til den største scene i verden, siger Daniel Kulle, der er direktør for H&M i Nordamerika, i en pressemeddelelse.

En fuldt integreret løsning

Den svenske modegigant er den første detailhandler, der forsøger sig med en fuldt integreret såkaldt t-commerce løsning. Ud over muligheden for at købe produkterne direkte fra den 30 sekunder lange reklame, lancerer kæden også en butik på en særlig tv-markedsplads, hvorfra kunderne også kan købe de pågældende produkter. Samsung og Delivery Agent lancerer den nye teknologi på en innovationskonference, der løber af stablen i Las Vegas i disse dage.

Reklamen løber over skærmen i løbet af anden halvleg af den store kamp, der spilles den 2. februar. Se H&M's Super Bowl reklame fra 2012 i klippet nedenfor.

LÆS OGSÅ: Se detailhandlens top 3 værste reklamer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD