Køb H&M-kollektion direkte fra tv-reklame
Nu får de amerikanske forbrugere mulighed for at købe den nyeste David Beckham-kollektion fra H&M kun bevæbnet med en fjernbetjening.
Et par tryk på fjernbetjeningen og du kan købe tøjet, som du ser i en tv-reklame.
Den mulighed giver den svenske modegigant H&M nu de amerikanske forbrugere, når de til februar samler sig omkring tv'et for at se finalen i årets amerikanske fodboldturnering, den såkaldte Super Bowl.
Det er fodboldikonet David Beckhams femte H&M Bodywear kollektion, som den svenske modegigant har lavet en helt særlig Super Bowl reklame for. Med teknologi fra firmaet Delivery Agent kan kunder med særlige udgaver af Samsungs Smart TV købe tøjet i reklamen direkte fra tv'et.
Super Bowl er årets mest sete tv-begivenhed i USA med mere end 100 millioner seere, og mange virksomheder poster store summer i at lave de bedste reklamer til lejligheden. H&M lavede også en særlig Super Bowl reklame for sin David Beckham-kollektion i 2012.
- Vi er begejstrede for at være tilbage ved Super Bowl for at fremvise vores nye kampagne. Vi medbringer vores A-hold, verdens mest stilede ikon og det bedste undertøj til den største scene i verden, siger Daniel Kulle, der er direktør for H&M i Nordamerika, i en pressemeddelelse.
En fuldt integreret løsning
Den svenske modegigant er den første detailhandler, der forsøger sig med en fuldt integreret såkaldt t-commerce løsning. Ud over muligheden for at købe produkterne direkte fra den 30 sekunder lange reklame, lancerer kæden også en butik på en særlig tv-markedsplads, hvorfra kunderne også kan købe de pågældende produkter. Samsung og Delivery Agent lancerer den nye teknologi på en innovationskonference, der løber af stablen i Las Vegas i disse dage.
Reklamen løber over skærmen i løbet af anden halvleg af den store kamp, der spilles den 2. februar. Se H&M's Super Bowl reklame fra 2012 i klippet nedenfor.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter