Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermodel lægger krop og stemme til ny H&M-kampagne

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 4 September 2013 kl. 11:13 af: Freja Thorbech

I en ny kampagne for den svenske modegigant forsøger en international supermodel sig som sangerinde.

Det er ikke kun sin velkendte krop, at den brasilianske skønhed Gisele Bündchen lægger til i en ny efterårskampagne for H&M.

Supermodellen synger også i kampagnen, som rammer tv, online medier og bilboards i næste uge.

Det er sangen All Day And All Of The Nigh af The Kinks, som stjernen har givet sig i kast med. Sangen kan downloades gratis fra den svenske modegigants hjemmeside, men den kan også hentes på iTunes som et led i en indsamlingskampagne for Unicef. For hver sang, der downloades, donorer H&M et beløb til Unicef.

- Jeg er så glad for at være ansigtet for H&M dette efterår. Jeg elsker street-looket, og at vi kan indsamle penge til et godt formål. Jeg håber, at alle downloader min sang!, siger Gisele Bündchen i en udtalelse.

Ifølge magasinet Forbes er Gisele Bündchen den bedst betalte model i verden. Hun er ikke den første, der lægger krop til en kampagne fra den svenske modegigant. Tidligere har også blandt andre Vanessa Paradi og Lana del Rey været ansigter på H&M-kollektioner.

LÆS OGSÅ: Sangerinde er nyt ansigt for H&M



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD