Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

H&M samarbejder med stilbevidst musiker

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 19 July 2012 kl. 15:30 af: Freja Thorbech

H&M har indledt et nyt samarbejde med en ung stilbevidst sangerinde, der skal være ansigt på kædens efterårs- og vinterkollektionen.

Rygterne har længe været i omløb, men nu er det endelig bekræftet. H&M har indledt et samarbejde med den stilfulde musiker Lana Del Rey. Det skriver Women's Wear Daily ifølge BT.

Den 26-årige sangerinde skal være det globale ansigt for H&Ms efterårskampagne og samtidig peppe den triste vinter op ved at være ansigt for kædens vinterkampagne.

- Stemningen er meget L.A. noir. Den er inspireret af vores efterårskollektion, siger H&Ms kreative direktør, Donald Schneider til Women's Wear Daily ifølge BT.

Lana Del Rey er herhjemme mest kendt for singlerne Born to Die og Blue Jeans, som er blevet spillet flittigt på de danske radiostationer.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD