Ny direktør til Ecco Norden
Den nye direktør for Skandinavien og Baltikum i Ecco har været på rundtur i detailbranchen, men nu er han tilbage, hvor han startede karrieren.
Den 1. januar 2018 blev Kristian Ikast udnævnt tll managing director for Ecco Norden (Skandinavien og Baltikum). Det skriver Ecco i en pressemeddelelse.
Med sine 37 år har Kristian Ikast prøvet lidt af hvert indenfor detailbranchen. Han startede karrieren i Ecco, hvor han fra 2005-2011 arbejdede sig op, først som trainee i Indonesien og til sidst som global retail operation manager.
Siden var han forbi Tommy Hilfiger, Bestseller, Magasin du Nord og Clipper A/S. Senest kommer Kristian Ikast fra en stilling som retail director (COO) for KIWI Danmark.
- Kristian Ikast’s opgave er at fortsætte Ecco Norden’s succesrige udvikling efter Claus Frisenberg Pedersen, som forlader Ecco ved udgangen af februar 2018, skriver Ecco i pressemeddelelsen.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter