Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Mobilen skal skabe målrettede butiksoplevelser

Foto: detailfolk.dk



Monday den 24 February 2014 kl. 09:41 - Kilde: Huset Markedsføring

Med en ny teknologi kan butikkerne blandt andet målrette salgskampagner til kunderne på mobilen.

En ny teknologi giver butikkerne mulighed for at målrette kundernes indkøbsoplevelse.

Det er Apples nye Beacon-teknologi, der er baseret på Bluetooth, som giver mulighed for at registrere data omkring mobilbrugernes ageren, skriver Huset Markedsføring.

Ved at placere de såkaldte Beacons rundt omkring i butikken, kan man lokalisere kundernes telefon og sende dem push-meddelelser med en velkomsthilsen eller et tilbud og samtidig registrere deres færd rundt i butikken

Loyalitetsbureauet har lanceret en løsning til den danske detailhandel, og kreativ direktør Jesper Flindt siger til Huset Markedsføring, at det er en oplagt mulighed for at lave individuel kommunikation til kunderne, samtidig med at man kan få værdifulde informationer om deres adfærd i butikken. Man kan altså ramme kunden med målrettede salgskampagner på rette tid og sted, forklarer han.

LÆS OGSÅ: Mobilen guider kunder i danske storcentre

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD