Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Matas tjener flere og flere penge på annoncesalg

Foto: detailfolk.dk



Friday den 18 March 2022 kl. 06:00 - Kilde: Dansk Markedsføring

Annoncer er blevet en god indtægtskilde for Matas, som oplever en stigende interesse fra leverandørerne.

Leverandører som Dior og l’Oréal forsyner Matas med varer, men forretningen går også den anden vej.

Til Dansk Markedsføring forklarer Peter Hestbæk, der bærer titlen Head of Digital Sales & Marketing hos Matas, at salget af annoncer på kædens egne kanaler lige nu stiger.

- Det er et voksende beløb. I de tre år, jeg har været her, har vi fordoblet salget af leverandør-annoncer hvert år. Vi vil gerne være en relevant samarbejdspartner for vores leverandører, så vi tilbyder muligheden. Og det har vi selvfølgelig en indtægt på, siger han til Dansk Markedsføring.

Matas er særlig attraktiv for leverandørerne, fordi Club Matas giver en masse førstepartsdata på forbrugerne, lyder det fra Peter Hestbæk.

LÆS OGSÅ: Historiske salgstal sætter fart på de ambitiøse planer i Matas

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD