Dansk tv-kendis bliver en del af markedsføringen i Matas
Som en del af partnerskabet med kendt tv-personlighed starter Matas et samtaleprogram, som skal køre på kædens egne kanaler.
Matas har taget hul på et nyt reklameunivers med den kendte tv-vært Sofie Linde som trækplaster.
Sammen med Sofie Linde vil Matas sætte mere fokus på emner som kropspositivisme, kønsidentitet, forældreskab og ligestilling. Det sker gennem traditionelle reklamer på tv og en indsats på sociale medier.
Matas gør også brug af sine egne kanaler, hvor det nystartede samtaleprogram Tæt Talk med Sofie Linde som vært får sin faste plads. Det første program i rækken blev lagt ud i denne uge.
- Vi kunne ikke ønske os en bedre og mere ærlig ambassadør til at starte den nødvendige dialog om selvværd, idealer og mangfoldighed og ikke mindst retten til at være sig selv. Sofie Linde er åben, klog og sårbar og er et ikon på tværs af generationer, siger Lise Ryevad i en pressemeddelelse. Hun er CCO i Matas.
Sofie Linde er glad for samarbejdet, og hun kan stå inde for budskaberne i det nye reklameunivers.
- Matas er for mig kendetegnet ved, som GNAGS så fint siger det: ’..lige meget hvem du er, lige meget hvor du er, så velkommen her…’
- Samfundet udvikler sig, og samtalen udvider sig. Jeg elsker ønsket fra Matas om at komme tæt på og lære. I stedet for at lægge armene over kors og himle med øjnene, så rent faktisk sætte sig og skabe plads til samtalen i håbet om bedre at forstå, siger Sofie Linde.
LÆS OGSÅ: Topchef i Matas vil gøre forbrugsboom til bæredygtig vækst
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter