Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Malerkæde sætter benhård kundeklub-kurs

Foto: Flügger



Tuesday den 19 March 2013 kl. 06:20 af: Simone Hansen

Flügger har sat en yderst aggressiv kampagne igang med deres nye kundeklub, lyder vurdering fra brandingchef.

2012 og 2013 lader til at blive kundeklubbernes år. I hvert fald skyder diverse loyalitetsklubber med tilhørende kundekort op over alt i detailbranchen. Og nu er malerkæden Flügger også hoppet med på bølgen. 

 I løbet af påsken lancere kæden et nyt og gratis klubkort der giver medlemmerne intet mindre end 15 procent rabat på alle varer i forretningen. 

- Den nye klub skal sikre, at alle og enhver får råd til at opleve det bedste af det bedste, når der skal males derhjemme, forklarer koncern salgsdirektør Claus Bjørn.

Aggressiv kundeklub

Et så massivt tilbud på 15 procent er ganske voldsomt og sjældent set før blandt danske kundeklubber, vurderer Kasper Søvsø, der er chef for Brand Communication samt CRM og e-commerce i bureaubiz.dk

- At lægge en rabat på 15 pct. ind i en kundeklub, tror jeg er noget af det mest aggressive, man kan opleve hos kundeklubber, siger han til bureaubiz.dk.

I december sidste år leverede Flügger et overskud på 35,1 millioner kroner.
 

LÆS OGSÅ: Kundeklubber er vejen frem



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD