Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Lidl lancerer samle-kampagne

Foto: detailfolk.dk



Sunday den 12 October 2014 kl. 10:40 af: Freja Thorbech

I en ny kampagne kan Lidls kunder samle på små fantasi-figurer, som de får med, hver gang de handler for et vist beløb.

Nu lancerer Lidl en ny kampagne.

Fra den 12. oktober til den 15. november får kunderne en såkaldt Stikeez-figur med, hver gang de handler for 150 kroner. Stikeez er små sjove figurer med sugekop, som børn kan lege og spille med.

Figurerne har været en stor succes i andre dele af Europa.

- Stikeez har været en stor succes i mange andre lande, hvor Lidl har butikker, så vi håber også, at de går hen og bliver en succes i Danmark. Vi glæder os derfor meget til at give danske børn mulighed for at prøve de sjove figurer og lære det sjove univers at kende, siger kommunikationschef i Lidl Danmark, Rikke Brandes, i en udtalelse.

I alt er der 24 forskellige figurer med hver sit særlige udtryk.

Lidl åbnede de første butikker i Danmark i 2005 og har i dag 94 butikker rundt om i landet og beskæftiger mere end 2000 medarbejdere.

LÆS OGSÅ: Ny strategi: Lidl betaler kunder for at handle



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD