Lidl lancerer samle-kampagne
I en ny kampagne kan Lidls kunder samle på små fantasi-figurer, som de får med, hver gang de handler for et vist beløb.
Nu lancerer Lidl en ny kampagne.
Fra den 12. oktober til den 15. november får kunderne en såkaldt Stikeez-figur med, hver gang de handler for 150 kroner. Stikeez er små sjove figurer med sugekop, som børn kan lege og spille med.
Figurerne har været en stor succes i andre dele af Europa.
- Stikeez har været en stor succes i mange andre lande, hvor Lidl har butikker, så vi håber også, at de går hen og bliver en succes i Danmark. Vi glæder os derfor meget til at give danske børn mulighed for at prøve de sjove figurer og lære det sjove univers at kende, siger kommunikationschef i Lidl Danmark, Rikke Brandes, i en udtalelse.
I alt er der 24 forskellige figurer med hver sit særlige udtryk.
Lidl åbnede de første butikker i Danmark i 2005 og har i dag 94 butikker rundt om i landet og beskæftiger mere end 2000 medarbejdere.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter