Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Konkurrent stikker til Matas efter tilbudsbrøler





Wednesday den 14 November 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Torsdag har stor netbutik premiere på et splinternyt koncept med direkte inspiration fra weekendens tilbudsbrøler i Matas.

Weekendens prisfejl hos Matas var næsten hele mediemøllen rundt.

Det gik da heller ikke netbutikken Nicehairs næse forbi, at alle parfumerne på matas.dk nåede at stå til en flad tyver i flere timer, inden fejlen blev rettet og ordrerne trukket tilbage.

- Vi har jo fulgt med i pressen her i weekenden. Det har været en inspiration for os og fået os lidt i drillehumør, siger Tonny Nielsen i en pressemeddelelse. Han er kommerciel direktør i Nicehair.dk.

På torsdag har Nicehair tænkt sig at sætte parfumer og andre skønhedsprodukter til salg for 20 kroner i en time. “Uden at trække ordrerne tilbage efterfølgende,” som det kækt bliver formuleret.

- Vi skal kunne tåle lidt kærligt drilleri her i branchen, understreger Tonny Nielsen.

Opfinder Gray Thursday

20-kronerssalget er en del af netbutikkens koncept Gray Thursday og fungerer som træning inden Black Friday rammer den 23. november.

- Vi forventer rekordtrafik på Black Friday, så vi vil gerne sikre os, at vores system kan klare det, siger Hans Tosti, CEO i Nicehair.dk.

- Derfor tænkte vi, at weekendens hændelser var en god anledning til at stressteste vores hjemmeside, så vi er helt klar til fredag den 23

Til Gray Thursday vil kunder mellem klokken 21 og 22 kunne købe en lang række varer, inklusiv parfumer, til 20 kroner.

Direktør inden tiltrædelse: De er gode til banding

43-årige Hans Tosti har været administrerende direktør siden august. Han afløste stifter og medejer Tonny Nielsen, der i stedet blev kommerciel direktør - og altså professionel drillepind.

- Nicehair er i virkeligheden en medievirksomhed, som sælger beauty-produkter, og det er en fantastisk platform at stå på i fremtidens e-handel, sagde Hans Tosti i forbindelse med ansættelsen.

- De er eminent dygtige til at brande sig og markedsføre deres indhold og produkter på både YouTube, Facebook og Instagram helt i øjenhøjde med kunderne, fortsatte han.

I årsregnskabet for 2017 bryder Nicehair en mindre stime af underskud med et plus på 193.000 kroner. Samtidig går netbutikkens omsætning frem med 35 procent til 150 millioner kroner.

LÆS OGSÅ: Tidligere Salling-profil bliver topchef i førende netbutik



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD