Kendis skal løfte nemlig.com
En ny kampagne med en tv-kendis i spidsen skal få danskerne til at lægge deres dagligvareindkøb hos nemlig.com.
De danske forbrugere skal lære, at de kan spare tid ved at klare dagligvareindkøbene online.
Det mener man hos nemlig.com, der derfor nu lancerer en ny tv-kampagne med tv-kendis Felix Schmit i spidsen.
Under overskriften "Hvad laver du, mens nemlig klarer indkøbene" vil Felix Schmit og nemlig.com vise danskerne, hvad de kan bruge deres dyrebare tid på, mens det fremadstormende online supermarked klarer deres indkøb.
- Det har været meget vigtigt for os at finde en ambassadør, som er troværdig, og som er vild med vores brand. Felix har en fantastisk personlighed, der er meget appellerende, og han rammer vores målgruppe spot on. Derudover har Felix været kunde hos os i et par år, og er oprigtig fan af nemlig.com, siger salg og marketingdirektør hos nemlig.com, David Demsitz, i en udtalelse.
Handler selv hos nemlig.com
Og tv-kendissen havde ikke svært ved at tage beslutningen om at blive ambassadør for nemlig.com.
- Nemlig.com er et koncept, jeg kan stå inde for, og som jeg selv bruger! Jeg tror grundlæggende på, at det bliver måden, folk handler ind på i fremtiden, siger Felix Schmit.
Det er det kreative bureau Suzumuchi, der har stået for kampagnen.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter