Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Konkurrenter frygter ikke nemlig.com

Foto: nemlig.com



Friday den 31 January 2014 kl. 10:43 - Kilde: Berlingske Business

Hverken Coop eller Dansk Supermarked vil ændre online strategi, efter modemilliardær Anders Holch Povlsen i går skød penge i nemlig.com.

Gårsdagens nyhed om Bestseller-milliardær Anders Holch Povlsens investering i online supermarkedet nemlig.com skræmmer ikke de konkurrerende dagligvarekæder, skriver Berlingske Business.

LÆS OGSÅ: Modemilliardær køber halvdelen af nemlig.com

Hverken Coop eller Dansk Supermarked har planer om at ændre deres strategi for e-handel, og begge steder er man enige om, at markedet for online dagligvarehandel endnu ikke er fuldt modent i Danmark.

Hos Dansk Supermarked vil man derfor indtil videre fortsætte sit fokus på nonfood-salg på nettet, siger adm. direktør Per Bank til Berlingske Business. Fra konkurrenten Coop lyder det ifølge avisen, at det kun er positivt, at nemlig.com er med til at modne markedet. Koncerndirektør Michael Løve siger til avisen, at Coop er klar til at rykke på nettet, hvis det bliver aktuelt. Indtil da forbliver koncernens primære online-satsning Irma.dk.

LÆS OGSÅ: Irma i ny stor satsning på nettet

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD