H&M klar til at indtage nyt marked med ny webshop
Den svenske tøj-koncern, H&M, har åbnet en ny webshop til en gruppe mennesker, der er klar til at bruge mange penge.
H&M er kendt for at skabe billige kollektioner. Og et område, hvor kunderne traditionelt set bruger rigtig mange penge, er området for brudekjoler og brudeudstyr.
Derfor forsøger H&M nu at komme ind på det marked med en ny webshop.
Brudekjolerne og tøjet til brudepigerne er dog betydeligt billigere end i traditionelle brudeforretninger. H&M har også tilføjet en række kjoler, som bryllupsgæsterne kan bruge, ligesom der er udstyr til mindre børn.
Priserne ligger mellem 199 og 1.799 kroner. Produkterne kan kun købes online via H&M's nye webbutik The Wedding Shop.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter