Herre- og kvindekæde i snedigt pointsamarbejde
Det er kvinderne, der shopper. Det er den præmis, der går forud for et samarbejde, der giver kvinderne point for at shoppe til mændene.
Tøjeksperten går i ny offensiv for at lokke kvinder til sine herrebutikker. Køber kvinderne tøj til deres mænd i Tøjeksperten fremover, vil der tikke point ind på deres Club Matas-konti.
Der er krise i detailhandlen, og det får butikskæderne til at være kreative i omsætningsjagten. Tøjeksperten har givet op på mændene og indset, at det er kvinderne, der står for størstedelen af familiens shopping - derfor er den seneste kampagne også målrettet mod kvinderne.
Vil lokke Matas' 1,2 mio. kunder
I sit samarbejde med Matas, får herretøjskæden adgang til de 1,2 millioner medlemmer, der er i Matas' loyalitetsklub. Medlemmerne får til gengæld point til brug i Matas, når de handler hos Tøjeksperten.
- Som Club Matas partner sørger Tøjeksperten for, at kvinderne optjener point til forkælelsesgaver, når manden får nyt tøj og ClubM-kortet benyttes. Alt fra strømper til jakkesæt giver point, jo mere herretøj, der købes, des mere bliver kvinden forkælet, skriver Tøjeksperten i sit nyeste husstandsomdelte katalog.
Herrerne skal huske kortet, når de handler selv
- Loyalitetskortet er ikke personligt og må gerne ”sendes med i byen”, skriver Tøjeksperten i en kommentar til partnerskabet.
Tøjeksperten er en landsdækkende herretøjskæde med 93 butikker.
Matas øvrige partnere er Hunkemöller, Nordisk Film, Inspiration, Profil Optik, Sportigan og Arnold Busck.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter