Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Her er Nettos strategi for 2015

Foto: detailfolk.dk



Friday den 14 November 2014 kl. 10:18 - Kilde: FødevareWatch

Ændringer i sortimentet, en ny privatlabel-satsning og flere butikker. Det er nogle af Nettos planer for 2015.

Netto er i denne uge begyndt at rulle det nye private label, Premieur, ud i sine butikker.

Det nye mærke er en del af discountkædens strategi for 2015, skriver FødevareWatch.

Både kvalitet og pris på Premiuer-mærket bliver high end, men det skal fortsat været billigt sammenlignet med andre varer på markedet, slår direktør i Netto Danmark, Brian Seemann, fast over for FødevareWatch. I første omgang tester Netto på kød, pålæg og frugt og grønt.

Mens der bliver skruet op for udvalget af ferskvarer, vil Netto samtidig skrue ned for udvalget af basisvarer. Brian Seemann siger til FødevareWatch, at kunderne skal kunne stole på, at Netto har udvalgt de bedste varer til de billigste priser.

Derudover har Netto-direktøren planer om at slå dørene op til 25 nye butikker i 2015, ligesom man også vil renovere mange butikker.

LÆS OGSÅ: Netto prøver lykken i Storbritannien igen

Læs hele artiklen på FødevareWatch


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD