Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

International aftale sender virtual reality-koncept til Fisketorvet

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 26 November 2019 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Med egne ord satser Fisketorvet nu for alvor på at blive en oplevelsesdestination. Et nyt koncept er et skridt på vejen.

Oplevelser har længe været et brandvarmt emne blandt de danske shoppingcentre.

Det gælder også for Fisketorvet, der nu kan indlemme virtual reality-konceptet The Void som en fast del af centerets tilbud.

The Void giver brugerne mulighed for ikke kun at opleve virtuelle omgivelser gennem et par VR-briller - man kan også røre, føle og dufte. I Fisketorvet bliver det muligt at gå på opdagelser i universer kendt fra Star Wars og Ghostbusters.

- Vi er kendt som et shoppingcenter, men med 'The Voidvil vi for alvor etablere os som det oplevelsescenter, vi ønsker at være, siger Casper D. von der Ahé i en pressemeddelelse. Han er Shopping Center Manager i Fisketorvet

- Vi er enormt stolte af, at vi kan tilbyde danskerne det vildeste inden for virtual reality og fremtidens underholdning. Vi forventer, at folk vil komme hertil fra hele landet for at få denne unikke oplevelse. Det er noget helt nyt på den Københavnske oplevelsesscene, fortsætter han.

Se en video om The Void-konceptet her.

Mere end indkøb

Fisketorvet kan tilbyde det nye virtual reality-koncept, fordi ejeren, Unibail-Rodamco-Westfield, har indgået et globalt partnerskab med selskabet bag The Void.

I alt bliver konceptet rullet ud i 10 shoppingcenter i Europa.

- Virtual reality-oplevelsen går i spænd med vores strategi om at differentiere os ved at give vores kunder ekstraordinære og mindeværdige oplevelser, siger Helle García Korndal, Head of Commercial Management i Unibail-Rodamco-Westfield Danmark.

- For at være en del af fremtidens detailbranche er vi nødt til at tilbyde vores gæster meget mere end gode indkøbsmuligheder. Vores gæster forventer oplevelser udover det sædvanlige, og det kan vi nu give dem med The Void.

LÆS OGSÅ: Danske detailkæder sakker bagud på kundeoplevelser



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD