International aftale sender virtual reality-koncept til Fisketorvet
Med egne ord satser Fisketorvet nu for alvor på at blive en oplevelsesdestination. Et nyt koncept er et skridt på vejen.
Oplevelser har længe været et brandvarmt emne blandt de danske shoppingcentre.
Det gælder også for Fisketorvet, der nu kan indlemme virtual reality-konceptet The Void som en fast del af centerets tilbud.
The Void giver brugerne mulighed for ikke kun at opleve virtuelle omgivelser gennem et par VR-briller - man kan også røre, føle og dufte. I Fisketorvet bliver det muligt at gå på opdagelser i universer kendt fra Star Wars og Ghostbusters.
- Vi er kendt som et shoppingcenter, men med 'The Voidvil vi for alvor etablere os som det oplevelsescenter, vi ønsker at være, siger Casper D. von der Ahé i en pressemeddelelse. Han er Shopping Center Manager i Fisketorvet
- Vi er enormt stolte af, at vi kan tilbyde danskerne det vildeste inden for virtual reality og fremtidens underholdning. Vi forventer, at folk vil komme hertil fra hele landet for at få denne unikke oplevelse. Det er noget helt nyt på den Københavnske oplevelsesscene, fortsætter han.
Se en video om The Void-konceptet her.
Mere end indkøb
Fisketorvet kan tilbyde det nye virtual reality-koncept, fordi ejeren, Unibail-Rodamco-Westfield, har indgået et globalt partnerskab med selskabet bag The Void.
I alt bliver konceptet rullet ud i 10 shoppingcenter i Europa.
- Virtual reality-oplevelsen går i spænd med vores strategi om at differentiere os ved at give vores kunder ekstraordinære og mindeværdige oplevelser, siger Helle García Korndal, Head of Commercial Management i Unibail-Rodamco-Westfield Danmark.
- For at være en del af fremtidens detailbranche er vi nødt til at tilbyde vores gæster meget mere end gode indkøbsmuligheder. Vores gæster forventer oplevelser udover det sædvanlige, og det kan vi nu give dem med The Void.
LÆS OGSÅ: Danske detailkæder sakker bagud på kundeoplevelser
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter