Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

En særlig type butikker vinder indpas i storcentrene

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 18 December 2018 kl. 11:37 - Kilde: Finans

Der dukker flere pop up-butikker op i landets storcentre. Et sted giver man konceptet ekstra plads.

Flere af landets storcentre afsætter plads til midlertidige pop up-butikker, skriver Finans.

Ofte lader storcentrene pop up-butikkerne rykke ind i tomme lejemål, men på Fisketorvet i København har man taget konceptet et skridt videre.

- Tidligere brugte vi ledige butikslokaler, men nu har vi afsat områder i centeret, som vi benytter til pop up-butikker, siger centerchef Casper D. von Der Ahé til Finans.

- Vi oplever, at det skaber dynamik og en ekstra oplevelse for vores kunder, fordi der hele tiden er noget nyt at komme efter, fortsætter han.

Ifølge Fisketorvets hjemmeside har blandt andre Nespresso lige nu en pop up-butik - det samme har blomsterbutikken Design-Flower.

Med sine 39.000 m2 er Fisketorvet landets ottende største storcenter, mens det målt på omsætning når op på en sjetteplads med 1,6 milliarder kroner for 2017. Det viser tal fra Institut for Center-Planlægning.

LÆS OGSÅ: Tidligere Kvickly-direktør bliver topchef for Danske Shoppingcentre

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD