Facebook ignorerer dårlige kunder
En dansk webshop kan ikke få hjælp af Facebook, fordi butikkens månedlige forbrug på det sociale medie har været for lille.
Det er kun de bedste kunder, der må få hjælp, hvis der opstår tekniske problemer på Facebook, skriver metroxpress.
For små virksomheder er der intet at stille op, hvis deres Facebook-side eksempelvis bliver udsat et hacker-angreb.
Facebook kræver således, at virksomheder inden for en periode på 28 dage har haft et minimumsforbrug på 200 amerikanske dollar (cirka 1.100 kroner) for at få adgang til såkaldt page-support.
Det viser en e-mail-korrespondance mellem Facebook og den danske netvirksomhed Slikhaarshop.com, som metroxpress har fået adgang til.
76.000 følgere er gået tabt
Ejerne Emil og Rasmus Albrechtsen fik tirsdag den 28. januar slettet deres Facebook-side, SlikhaarTVGroup, uden varsel. Dermed er fire års arbejde og omkring 76.000 følgere gået tabt.
- Hvis man har en e-handelsbutik, betyder Facebook-markedsføringen virkelig meget. Så det er på godt jysk virkelig træls, at Facebook ignorerer os, siger Rasmus Albrechtsen til metroxpress.
Han forklarer, at virksomheden inden for den seneste måned har købt ydelser af Facebook for langt flere penge end minimumskravet på 200 dollar. Alligevel er der ingen reaktion fra det sociale medie.
Metroxpress har forgæves forsøgt at få en kommentar fra Facebook.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter