Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Facebook-brugere slår Twitter-folket i internet-shopping

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 8 december 2014 kl. 15:21 - Kilde: Huset Markedsføring - 0

Brugere af Facebook spenderer væsentligt flere penge på nettet end de, der bruger andre sociale medier, viser ny analyse.

Netbutikker forsøger af al magt at lokke brugere af sociale medier til at klikke på køb. Og nu viser en analyse fra Adobe, at det er Facebook-brugerne, der lægger flest penge i de virtuelle kasseapparater.

Det skriver Huset Markedsføring.

Ifølge Adobe køber hver Facebook-bruger i gennemsnit for 685 kroner. Det fremgår ikke af artiklen af Huset Markedsføring, om det er 685 kroner om dagen, måneden, året, eller om det er pr. indkøb.

Men Huset Markedsføring skriver, at det mere end andre sociale medier. Pinterest-brugerne handler således for 559 kroner og Twitter-brugere for 547 kroner i gennemsnit.

Adobe har lavet undersøgelsen ved at registrere 350 millioner besøg i 4500 netbutikker.

LÆS OGSÅ: Facebook-reklamer overhaler julekataloger

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD