Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Facebook-brugere slår Twitter-folket i internet-shopping

Foto: detailfolk.dk



Monday den 8 December 2014 kl. 15:21 - Kilde: Huset Markedsføring

Brugere af Facebook spenderer væsentligt flere penge på nettet end de, der bruger andre sociale medier, viser ny analyse.

Netbutikker forsøger af al magt at lokke brugere af sociale medier til at klikke på køb. Og nu viser en analyse fra Adobe, at det er Facebook-brugerne, der lægger flest penge i de virtuelle kasseapparater.

Det skriver Huset Markedsføring.

Ifølge Adobe køber hver Facebook-bruger i gennemsnit for 685 kroner. Det fremgår ikke af artiklen af Huset Markedsføring, om det er 685 kroner om dagen, måneden, året, eller om det er pr. indkøb.

Men Huset Markedsføring skriver, at det mere end andre sociale medier. Pinterest-brugerne handler således for 559 kroner og Twitter-brugere for 547 kroner i gennemsnit.

Adobe har lavet undersøgelsen ved at registrere 350 millioner besøg i 4500 netbutikker.

LÆS OGSÅ: Facebook-reklamer overhaler julekataloger

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD