Sådan har Søstrene Grene opnået Facebook-succes
Med mere end 300.000 fans har Søstrene Grene stor succes på Facebook. Hemmeligheden er ifølge marketingchefen et simpelt spørgsmål.
Den danske familievirksomhed Søstrene Grene har stor succes på Facebook.
Mere end 200.000 fans er strømmet til kædens Facebook-side i løbet af 2014, og mere end 300.000 følger i dag med på det sociale medie, skriver Børsen.
Søstrene Grenes marketingschef, Mads Jensen, siger til avisen, at hemmeligheden er et simpelt spørgsmål, som medarbejderne konstant stiller sig selv. Det er, hvad kunden får ud af det indhold, der bliver lagt op. Eksempelvis forsøger kæden at give kunderne inspiration til forskellige do it yourself-projekter.
Adm. direktør Mikkel Grene siger til Børsen, at han ikke er i tvivl om, at succesen på Facebook også vil kunne aflæses på top- og bundlinje.
LÆS OGSÅ: Facebook-kunder hjælper Søstrene Grene
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter