Dette irriterer danskerne i supermarkedet
En ny undersøgelse viser, hvad der irriterer kunderne allermest, når de køber ind i det lokale supermarked.
Det er især tomme hylder og tilbud med meget små besparelser, der irriterer danskerne, når de kører indkøbsvognen gennem supermarkedet.
Det viser en undersøgelsen, som YouGov har foretaget for Søndagsavisen. Her svarer hver tredje, at udsolgte varer er til stor irritation, mens hver fjerde er trætte er tilbud om to varer til et par kroners besparelse.
Det er især kunderne i discountbutikkerne, der er irriteret over de udsolgte varer, mens kunder i Føtex, Kvickly og SuperBrugsen bliver irriteret over de dårlige tilbud. Derudover er blandt andet fejl på bonen, for få åbne kasser og mangelfuld skiltning noget, der kan irritere danskerne på indkøbsturen.
LÆS OGSÅ: Her er Europas bedste supermarked på Facebook
Læs hele artiklen på SøndagsavisenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter