Detailkæmpe vender tilbage med millionkampagne
En dansk dagligvarekæmpe vender tilbage med kampagnen, som tidligere fik solgt 1,5 millioner gryder og pander.
For fjerde gang vender Dansk Supermarkeds succeskampagne, guldmærkekampagnen, tilbage. Denne gang kan de små gyldne mærker indløses i bytte for 60 procent i rabat på et udvalgt sortiment af forskellige el-apparater.
- Danskerne er vilde med at samle guldmærker og på den måde opnå store rabatter på mærkevarer af høj kvalitet. Hundredtusindvis af danskere er taget på sommerferie med rejsetasker fra Wenger, som de fik 70 procent rabat på i den netop afsluttede kampagne. Nu tager vi hul på kvalitet til den hjemlige husholdning med el-apparater fra det velkendte mærke, Grundig, siger Indkøbsdirektør Jean Ladehoff fra Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: Alle gode gange tre for succeskampagne
Kampagnen går ud på, at forbrugerne kan samle guldmærker, hver gang de handler i enten Bilka, Føtex eller Salling. Hver gang man køber for 50 kroner, får man et guldmærke. Man kan samle enten 30, 40 eller 70 guldmærker og herefter købe forskellige varer fra Grundig med 60 procent i rabat.
Af varer som indgår i kampagnen denne gang er blandt andet en køkkenvægt, håndmixer, stavblendersæt, el-kande, kaffemaskine med termokande, blender og dampstation med strygejern.
LÆS OGSÅ: Dansk Supermarkeds kampagne fortsat stor succes
Solgte millioner af gryder
Guldmærkekampagnen blev lanceret for første gang i juli sidste år, og havde så stor succes, at Dansk Supermarked i første omgang havde problemer med at levere gryder og pander til alle de kunder, som havde indsamlet guldmærker.
I marts i år kunne Dansk Supermarked meddele, at de med kampagnen havde fået solgt 1,5 millioner gryder og pander, hvilket gjorde kampagnen til en kæmpesucces.
LÆS OGSÅ: Varehuse sælger millioner af gryder i succes-kampagne
Kampagnen starter i Føtex, Bilka og Salling fra den 25. juli, og samlehæfterne kan indløses frem til den 13. november 2013.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter