Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Detailkæmpe vender tilbage med millionkampagne

Foto: dansksupermarked.dk



Monday den 5 August 2013 kl. 11:04 af: Puk Holm Hansen

En dansk dagligvarekæmpe vender tilbage med kampagnen, som tidligere fik solgt 1,5 millioner gryder og pander.

For fjerde gang vender Dansk Supermarkeds succeskampagne, guldmærkekampagnen, tilbage. Denne gang kan de små gyldne mærker indløses i bytte for 60 procent i rabat på et udvalgt sortiment af forskellige el-apparater.

- Danskerne er vilde med at samle guldmærker og på den måde opnå store rabatter på mærkevarer af høj kvalitet. Hundredtusindvis af danskere er taget på sommerferie med rejsetasker fra Wenger, som de fik 70 procent rabat på i den netop afsluttede kampagne. Nu tager vi hul på kvalitet til den hjemlige husholdning med el-apparater fra det velkendte mærke, Grundig, siger Indkøbsdirektør Jean Ladehoff fra Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: Alle gode gange tre for succeskampagne

Kampagnen går ud på, at forbrugerne kan samle guldmærker, hver gang de handler i enten Bilka, Føtex eller Salling. Hver gang man køber for 50 kroner, får man et guldmærke. Man kan samle enten 30, 40 eller 70 guldmærker og herefter købe forskellige varer fra Grundig med 60 procent i rabat.

Af varer som indgår i kampagnen denne gang er blandt andet en køkkenvægt, håndmixer, stavblendersæt, el-kande, kaffemaskine med termokande, blender og dampstation med strygejern.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarkeds kampagne fortsat stor succes

Solgte millioner af gryder

Guldmærkekampagnen blev lanceret for første gang i juli sidste år, og havde så stor succes, at Dansk Supermarked i første omgang havde problemer med at levere gryder og pander til alle de kunder, som havde indsamlet guldmærker.

I marts i år kunne Dansk Supermarked meddele, at de med kampagnen havde fået solgt 1,5 millioner gryder og pander, hvilket gjorde kampagnen til en kæmpesucces.

LÆS OGSÅ: Varehuse sælger millioner af gryder i succes-kampagne

Kampagnen starter i Føtex, Bilka og Salling fra den 25. juli, og samlehæfterne kan indløses frem til den 13. november 2013.

LÆS OGSÅ: Supermarkedskæde kan ikke følge med egen kampagne
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD