Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Supermarkedskæde kan ikke følge med egen kampagne

Foto: detailfolk.dk



Friday den 19 October 2012 kl. 11:17 af: Freja Thorbech

En stor dansk supermarkedskæde har søsat en kampagne, der giver kunderne rabat på kogegrej, men flere kunder er gået forgæves.

Kunderne er vilde med Dansk Supermarkeds guldmærke-kampagne.

Faktisk så vilde, at supermarkedskæden ikke kan følge med i efterspørgslen på de gryder, kunderne kan få rabat på med deres guldmærker. 

Det skriver Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

Kæden har siden juli kørt en kampagne, hvor kunderne modtager et guldmærke, når de har købt varer for 50 kroner i Føtex, Bilka og Salling. Med nok indsamlede mærker har kunden mulighed for at købe kogegrej fra Thomas Cook & Pour med 70 procent rabat.

Overraskende succes

Det har været en stor succes, der er kommet bag på Dansk Supermarked.

- Vi havde naturligvis håbet, at kunderne ville synes godt om kampagnen, men vi havde ikke forestillet os, at efterspørgslen ville nå de højder. Vi har solgt mere end tre gange så mange gryder, som vi havde forventet, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff i en udtalelse.

Den overraskende efterspørgsel har resulteret i udsolgte gryder i flere supermarkeder, og det har fået flere kunder til at klage.

- Jeg skal være den første til at beklage dybt. Vi kan godt forstå, at kunderne bliver sure, når de oplever, at gryderne er udsolgt flere steder. Vi har sat alle sejl til for at få så mange hjem som overhovedet muligt, siger Jean Ladehoff.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD