Dayfair er danskernes nye digitale markedsplads
En ny app vil samle byens gode tilbud og oplevelser et sted. Bagmændende har stor erfaring inden for marketing og og web-udvikling.
Hvis man synes, at der mangler en app, der samler tilbudstjenester, byguides, konkurrencer og sociale medier. Så er der snart hjælp at hente med den nye app Dayfair. Det skriver Business.dk
- Dayfair handler om at inspirere og skabe nye oplevelser for nysgerrige mennesker, der vil opleve byen og alle dens tilbud. Det er en tjeneste, der giver brugerne mulighed for at tage byens puls her og nu. Og samtidig kan butikkerne på under to minutter dele deres tilbud gratis, uden at en mellemmand er involveret, siger Morten Viktor, der er administrerende direktør og medstifter af Dayfair til Business.dk.
Morten Viktor er tidligere markedsdirektør i TDC, VP i Infomedia og senest CIO og COO for Digital Business & Development i Berlingske Media, som han forlod i 2014. Han har startet virksomheden, med sin ven Henrik Ravn, der har erfaring fra stillinger som chefudvikler i større danske virksomheder som IO Interactive, Berlingske Media og Trustpilot.
Et marked for ny app
Appen kan blandt andet bruges til spillesteder, der vil udbyde billetter til aftenens koncert, butikker der vil fortælle om nye varer, og fiskehandleren der ønsker at lave timetilbud på rødspætter, som skal sælges inden lukketid. Og netop denne kombination har tiltrukket investorer - blandt andet administrerende direktør for byggemarkedsgiganten B&Q i UK og Irland og tidligere koncerndirektør i Coop Danmark, Michael Løve
- Da jeg første gang hørte om Dayfair, fangede det straks min opmærksomhed. Det er et stærkt koncept med et enormt globalt potentiale. Men måske endnu mere vigtigt så havde vi her endelig et erfarent team, som alle var sprunget ud i det med arme og ben bundet på ryggen, så at sige. De er fuldt dedikerede og engagerede i konceptet, og det skaber grundlaget for en solid eksekvering af et stærkt og gennemtænkt koncept. Det er nogle af de ingredienser, der skal til for at skabe en af de helt store succeser, siger Michael Løve til Business.dk.
LÆS OGSÅ: Netto tester populær vin-app
Læs hele artiklen på Business.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter