Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dayfair er danskernes nye digitale markedsplads

Foto: detailfolk.dk



Friday den 2 October 2015 kl. 15:12 - Kilde: Business.dk

En ny app vil samle byens gode tilbud og oplevelser et sted. Bagmændende har stor erfaring inden for marketing og og web-udvikling.

Hvis man synes, at der mangler en app, der samler tilbudstjenester, byguides, konkurrencer og sociale medier. Så er der snart hjælp at hente med den nye app Dayfair. Det skriver Business.dk

- Dayfair handler om at inspirere og skabe nye oplevelser for nysgerrige mennesker, der vil opleve byen og alle dens tilbud. Det er en tjeneste, der giver brugerne mulighed for at tage byens puls her og nu. Og samtidig kan butikkerne på under to minutter dele deres tilbud gratis, uden at en mellemmand er involveret, siger Morten Viktor, der er administrerende direktør og medstifter af Dayfair til Business.dk.

Morten Viktor er tidligere markedsdirektør i TDC, VP i Infomedia og senest CIO og COO for Digital Business & Development i Berlingske Media, som han forlod i 2014. Han har startet virksomheden, med sin ven Henrik Ravn, der har erfaring fra stillinger som chefudvikler i større danske virksomheder som IO Interactive, Berlingske Media og Trustpilot.

Et marked for ny app

Appen kan blandt andet bruges til spillesteder, der vil udbyde billetter til aftenens koncert, butikker der vil fortælle om nye varer, og fiskehandleren der ønsker at lave timetilbud på rødspætter, som skal sælges inden lukketid. Og netop denne kombination har tiltrukket investorer - blandt andet administrerende direktør for byggemarkedsgiganten B&Q i UK og Irland og tidligere koncerndirektør i Coop Danmark, Michael Løve

- Da jeg første gang hørte om Dayfair, fangede det straks min opmærksomhed. Det er et stærkt koncept med et enormt globalt potentiale. Men måske endnu mere vigtigt så havde vi her endelig et erfarent team, som alle var sprunget ud i det med arme og ben bundet på ryggen, så at sige. De er fuldt dedikerede og engagerede i konceptet, og det skaber grundlaget for en solid eksekvering af et stærkt og gennemtænkt koncept. Det er nogle af de ingredienser, der skal til for at skabe en af de helt store succeser, siger Michael Løve til Business.dk.

LÆS OGSÅ: Netto tester populær vin-app

Læs hele artiklen på Business.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD