Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Dagligvarekæde sender sportskollektion ud i butikkerne





Friday den 26 February 2021 kl. 11:54 af: Redaktionen

En af landets dagligvarekæder vil udnytte stigende interesse for golf og udvider derfor sortimentet med en kollektion af udstyr og tøj.

Som landets første i dagligvarekæde får Lidl sin egen golfkollektion, som består af både udstyr og beklædning.

Kollektionen er skabt i samarbejde med en af Tysklands bedste golfspillere, den 21-årige Sarina Schmidt, og bliver lanceret i 10 Lidl-lande.

Ifølge indkøbsdirektøren i Lidl Danmark, Rasmus Pape, skyldes udvidelsen af sortimentet en stigende interesse for golf blandt danskerne.

- Alle, der elsker at være udendørs og bevæge sig, kan spille golf. Golf er blevet uhyre populært de seneste år og golfspillere kommer i alle aldre og med vidt forskellige forudsætninger. Med vores nye golfkollektion viser vi, at golf er for alle og at kvalitet og pris sagtens kan følges ad, siger Rasmus Pape i en pressemeddelelse.

Golfkollektionen bliver sendt ud i Lidls 133 danske butikker til maj.

- Med samarbejdet med Sarina Schmidt sikrer vi os en golfkollektion med fokus på høj kvalitet til den rigtige pris. Og samtidig kan vi henvende os til en yngre målgruppe, der vil få en række kvalitetsprodukter, som er til at betale, siger Rasmus Pape.

LÆS OGSÅ: Ung profil bliver HR-direktør: Lidl skal holde på talenterne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD