Copenhagen Pride får detailkæde som hovedsponsor
Med et karaoke-event, 40.000 regnbuefarvede kopper og en butik pakket ind i regnbuefarver støtter en detailkæde nu op om den københavnske regnbuefest.
Nu springer 7-Eleven ud som hovedsponsor på Copenhagen Pride.
Regnbuefesten, der løber af stablen i den danske hovedstad den 30. august, har ikke tidligere haft en hovedsponsor, men det laver 7-Eleven nu om på. Convenience-kæden har 27 butikker nær paraderuten og vil gerne støtte op om København som en by med plads til alle.
- København er en mangfoldig by med plads til alle, og sådan er det også i 7-Eleven, hvor vi hver dag betjener tusindvis af kunder fra alle samfundslag. Priden er en fantastisk fest og fejring af frisind og mangfoldighed, og det vil vi gerne støtte og være en aktiv del af, siger Bo Velling-Theisen, Marketingchef i Reitan Convenience Denmark A/S, selskabet bag 7-Eleven i Danmark.
Butik og kopper i regnbuefarver
Som en markering af sponsoratet af Copenhagen Pride har 7-Elevens københavnske butikker i denne uge kaffekopper i regnbuens farver. I alt vil godt 40.000 regnbuefarvede kopper lyse op i gadebilledet under festlighederne i løbet af ugen. 7-Eleven-butikken på Rådhuspladsen pakkes også ind i regnbuefarver, og ved butikken bliver der torsdag, fredag og lørdag eftermiddag et karaoke-event, hvor der er mulighed for at leve sin indre diva ud og synge sig til en gratis kop kaffe.
På Rådhuspladsen, hvor paraden om lørdagen traditionen tro slutter af med et brag af en fest, vil 7-Eleven være til stede fra om onsdagen med en pop-up butik, der byder på et stort udvalg af mad og drikke.
- Vi er en del af bybilledet, og med byen som location for festlighederne finder vi det naturligt at være med til at markere festen med pynt, kopper, karaoke-event og meget andet, siger Bo Velling-Theisen i en udtalelse.
LÆS OGSÅ: Lederopskrift: Fra røde til grønne tal i verdens største 7-Eleven
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter