7-Eleven vil involvere kaffekunder på mobilen
Med sin største marketingsatsning nogensinde vil kæden involvere kunderne i en ny kaffesatsning med en form for mobile rabatkuponer.
7-Eleven forsøger nu at udbygge sin position som den største udbyder af kaffe-på-farten i Danmark.
Det sker, når convenience-kæden lancerer sit eget kaffebrand Caffé Rosso, skriver flere medier.
I forbindelse med lanceringen skyder 7-Eleven gang i den sin største marketingsatsning nogensinde, skriver Bureaubiz. Med både outdoor-, print- og radioreklamer vil kæden forsøge at tilskynde kunderne til at involvere sig i kontrollen af den nye kaffe. Det sker med en form for rabatkuponer på mobilen, skriver Huset Markedsføring. Med en særlig app vil 7-Eleven have kunderne til at bedømme kaffen, og hver femte kop, de bedømmer, udløser en gratis kop kaffe.
Den store satsning fra 7-Eleven kommer som en reaktion på lukkeloven og supermarkedskædernes øgede fokus på convenience. Kæden har set sig nødsaget til at genopfinde sig selv, og det sker blandt andet ved at tilføje en kvalitetsdimension til convenience-konceptet, siger marketingchef Bo Velling-Theisen til Huset Markedsføring.
7-Eleven har 195 butikker i Danmark.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter