Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

7-Eleven vil involvere kaffekunder på mobilen

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 26 February 2014 kl. 09:06 - Kilde: Flere medier

Med sin største marketingsatsning nogensinde vil kæden involvere kunderne i en ny kaffesatsning med en form for mobile rabatkuponer.

7-Eleven forsøger nu at udbygge sin position som den største udbyder af kaffe-på-farten i Danmark.

Det sker, når convenience-kæden lancerer sit eget kaffebrand Caffé Rosso, skriver flere medier.

I forbindelse med lanceringen skyder 7-Eleven gang i den sin største marketingsatsning nogensinde, skriver Bureaubiz. Med både outdoor-, print- og radioreklamer vil kæden forsøge at tilskynde kunderne til at involvere sig i kontrollen af den nye kaffe. Det sker med en form for rabatkuponer på mobilen, skriver Huset Markedsføring. Med en særlig app vil 7-Eleven have kunderne til at bedømme kaffen, og hver femte kop, de bedømmer, udløser en gratis kop kaffe.

Den store satsning fra 7-Eleven kommer som en reaktion på lukkeloven og supermarkedskædernes øgede fokus på convenience. Kæden har set sig nødsaget til at genopfinde sig selv, og det sker blandt andet ved at tilføje en kvalitetsdimension til convenience-konceptet, siger marketingchef Bo Velling-Theisen til Huset Markedsføring.

7-Eleven har 195 butikker i Danmark.

LÆS OGSÅ: Øl og hotdog-tilbud vækker debat



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD