Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Coop lancerer nyt initiativ

Foto: detailfolk.dk



Monday den 1 September 2014 kl. 09:18 af: Freja Thorbech

Nu lancerer Coop endnu et initiativ fra koncernens madagenda i sine butikker - et magasin om vin, spiritus og livsglæde.

Coop vil med sin madagenda Coop & Co, som koncernen præsenterede i juni, udvikle den danske madkultur.

LÆS OGSÅ: Her er Coops madmanifest

Nu lancerer dagligvarekoncernen så et af de tiltag, der skal være med til at sikre den udvikling. Det er et magasin om vin, spiritus og livsglæde, som kunderne kan få gratis i vinafdelingerne i de 700 butikker i kæderne Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´- LokalBrugsen.

Ikke kun for vinnørder

Magasinet hedder Vin & Co. og har til formål at give danskerne god og anvendelig information og inspiration om vin og spiritus.

- Vi vil gerne demokratisere vin, forstået på den måde at vi vil fortælle om emnet på en måde så flere almindeligere forbrugere får større glæde af den vin, de drikker. Dette er ikke et blad for nørder, men skrevet så de fleste danskerne vil få anvendelig viden om vinens verden, siger kategorigruppechef i Coop, Brian Karstens, i en udtalelse.

Magasinet har et oplag på 210.000 eksemplarer. Første nummer udkommer i dag, og planen er, at der skal komme fire om året.

LÆS OGSÅ: Ny ambitiøs plan: Sådan vil Coop skabe dagligvarerevolution



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD