Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Bilka har stor succes med click & collect

Foto: Bilka.dk



Monday den 29 September 2014 kl. 15:22 - Kilde: Dansk Supermarked News

Bilkas kunder er glade for muligheden for at købe varer online til afhentning i en Bilka-, Føtex- eller Netto-butik.

Flere kunder vælger at hente varer bestilt på bilka.dk i en af Bilka, Føtex eller Nettos fysiske butikker.

I 2013 introducerede Dansk Supermarked i samarbejde med SwipBox muligheden 'Klik&Hent' på sin webshop.

Det vil sige, at kunderne kan bestille en vare online og hente den i en fysisk butik. I dag er det 40 procent af kunderne på bilka.dk, der vælger den mulighed i stedet for at vente på, at pakken kommer med posten. Det skriver Dansk Supermarkeds medarbejderblad Dansk Supermarked News.

Ifølge e-handelsdirektør Jørgen Klüwer skyldes konceptets store succes, at kunderne værdsætter kombinationen mellem online og fysisk handel. Ved at hente en pakke bestilt online i en fysisk butik kan man samtidig klare indkøbene, og også for Dansk Supermarked er det en fordel.

- For os er det rigtig positivt, at så mange kunder vælger Klik&Hent, fordi det giver loyale kunder og god trafik til vores butikker, siger Jørgen Klüwer til Dansk Supermarked News.

LÆS OGSÅ: Storcenter tester ny form for click & collect

Læs hele artiklen på Dansk Supermarked News


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD