Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

God idé til Late Night søges...!!

Mads Andersen


07-06-2012 18:05

Vi skal snart have Late night i byen og jeg vil gerne lve en aktivitet foran min tøjbutik som kan få folk til at stoppe på. Er der nogen der har en god idé til hvad der funker godt?

Skriv kommentar

Kommentarer

TøjTøzen


08-06-2012 10:53

Jeg synes Lines tip om en sjov konkurrence i vinduet er rigtig god. Den har vi i hvertfald tænkt os at prøve :-)

 
Line G. Josefsen


08-06-2012 11:01

Tak TøjTøzen :-)

Mads: jeg har skrevet et indlæg herinde for noget tid siden om en konkurrence, som var en success i vores butik: Vi havde tre outfits i vinduet, som kunderne kunne stemme på, og så kunne de vinde et gavekort.

Jeg tror også det vil fungere rigtig godt til late night! God fornøjelse!

 
Kimmie P.


08-06-2012 10:55

Det plejer også at være et hit med levende modeller i vinduet - især hvis I sælger undertøj ;-)

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD