Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

skal man skrive man er ledig??

Matilde B.


06-06-2012 10:01

Hej. jeg er lige blevet opsagt og er i tvivl om jeg skal skrive det i ansøgningerne?

Skriv kommentar

Kommentarer

Dennis Clausager


06-06-2012 20:37

Hej Matilde. Nu kender jeg ikke årsagen til at du er blevet opsagt, men generelt vil jeg bestemt anbefale at du er ærlig. Nogen ville måske "skjule" det, sålænge man fortsat får løn, men hvis der er en legitim årsag til at du er blevet opsagt, så synes at du kort og nøgternt skal skrive det i ansøgningen, evt. i den sidste del. Husk dog samtidig at gøre meget ud af hvorfor at det er du søger lige præcis det pågældende job i din ansøgning, eller hvad du kan tilføre i dit kommende "drømmejob". Er virksomheden eller jobbet spændende, eller noget helt tredje. Brug mest energi på denne del....

Ellers kan det på nogen virke som om at du kun søger det nye job, netop fordi du er blevet opsagt.

Hilsen Dennis

Dennis Clausager - detailfolk.dk
 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD