Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Hjælp til CV

Kimmie P.


04-06-2012 13:30

Jeg er studerende, som gennem min studietid har haft et studiejob i en skobutik. Det kan jo ikke rigtig tælle som studierelevant arbejde (jeg læser HA), men kan jeg på nogen måder få det gjort relevant på mit CV? Jeg tænker på ift. kommunikation eller økonomi osv.

Hvilke kompetencer vil I mene man typisk opnår når man har været ”almindelig” salgsassistent?

Skriv kommentar

Kommentarer

Niels Karstensen


05-06-2012 10:30

Hej Kimmie. Ja, selvfølgelig kan du gøre det relevant og du er inde på noget af det helt rigtige:-) Der er jo masser af ting i en dagligdag i en butik der giver kompetencer. Vareeksponering, struktur i vareregistrering og optælling/status, "lytte til kunden" og afdække behov (lytte og spørge kan du bruge i ALLE jobs fremover), salgstalen, salg og forståelse for at der skal "penge" i kassen hver dag. Håber du kan bruge indputtet...

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD