Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Chefen holder ikke reglerne...

TøjTøzen


03-06-2012 14:58

Jeg har flere gange oplevet at min chef går før tid, selv om vi skal være to til at lukke og gøre kassen op. Flere gange har jeg måttet lukke og gå i banken med dagens omsætning alene, hvilket er stik imod de regler der er i virksomheden. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg sige det til hende at jeg ikke vil lukke alene eller skal jeg gå videre til hendes chef med det?

Jeg vil jo ikke have hende fyret eller gøre hende sur, men jeg er lidt træt af det. Hun plejer ikke at være særligt god til at tage imod kritik, så jeg er lidt bange for hvordan hun tager det.

Skriv kommentar

Kommentarer

Niels Karstensen


04-06-2012 15:06

Hej. Som chef ville jeg have det bedst med at kritikken gik til mig før den gik til min chef. Kan du ikke evt. tage en stille dialog med hende på en "god dag", f.eks. ved at spørge om reglerne er ændret vedr. at man skal gå 2 i banken. Eller måske "liste emnet ind" ved at sige at du ikke er helt tryg ved at gå alene i banken med dagens omsætning.

Hvis det ikke hjælper og er det er klart mod reglerne, må du jo overveje om du skal gå videre. Men jeg ved at det måske kan være svært hvis I er få i butikken, og det kan risikere at skabe dårlig stemning. Omvendt er det jo chefens ansvar at sørge for at reglerne overholdes. Så uanset hvad lever du bestemt kun op til dit ansvar ved at reagere...Godt gået!

Niels

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD