Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her
Utilfreds kunde
Detailisten![]() 02-06-2012 17:52 |
Jeg har lige oplevet at en kunde råbte af mig, fordi jeg ikke ville bytte hans vare uden en bon. Jeg ved, jeg har ret til at nægte, men det var meget ubehageligt. Er der nogen derude, der har et godt råd til, hvad man kan øve sig på at sige til sådan en sur kunde? Jeg gik helt i stå og stod bare og kiggede på ham til han gik, men jeg ville gerne have kunnet sagt et eller andet. |
|||
|
||||
Kommentarer | ||||
Dianna J.![]() 02-06-2012 20:56 |
I vores butik har vi købeloven liggende i en skuffe ved kassen. så kan vi tage den frem hvis folk bliver sure og vise dem at vi altså har lov til ikke tage en vare retur uden bon. Det plejer at hjælpe. |
|||
|
||||
|
||||
|
Nyhedsmail
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Per Bank melder om pænt overskud i Salling Group
Succesfuld skomand vinder markedsandele
HK-formand reagerer på lovforslag: - Jeg er målløs
Kuldsejlet køkkenkæde tiltrækker flere mulige købere
To tidligere direktører arbejder på at redde Irma
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops